Rondreis West Amerika
Nog meer USA tips >>We hadden nooit gedacht dat onze tweede rondreis door West-Amerika nog mooier kon worden dan onze eerste road trip. Op deze website kan je het gedetailleerde reisverslag nalezen inclusief heel wat tips en informatie over onze route.

Dag 11 – Yellowstone Canyon

Yellowstone – dag 4

Onze laatste volledige dag in het sprookjesachtig mooie Yellowstone National Park.  Het zonnetje was deze morgen weer van de partij en bleef de rest van de dag schijnen.  Na een heerlijk ontbijt vertrokken we naar het park.  Onderweg zagen we nog wat bisons lopen.

Amerika ontbijt

Grand Prismatic Spring

Omdat het nog vroeg was besloten we eerst even terug naar de ‘Grand Prismatic Spring’ te rijden.  Tijdens ons eerste bezoek was het er vrij druk waardoor het niet eenvoudig was om foto’s te maken.  Deze keer hadden we meer geluk.  We vonden dit alle drie een van de mooiste bezienswaardigheden in dit park.

Grand Prismatic Yellowstone

Yellowstone Canyon

Vervolgens reden we naar de Yellowstone Canyon en waterval.  Na een korte wandeling hadden we een prachtig zicht over de waterval en canyon.  Heel indrukwekkend!

Canyon Yellowstone

Norris Geyser Basin

Tenslotte maakten we nog een wandeling door het Norris Geyser Basis.  Dit prachtige houten wandelpad loodst je tussen een haast buitenaards landschap…

Norris Geyser basin

Volg me
Laatste berichten van Frederik Maesen (alles zien)