Rondreis West Amerika
Nog meer USA tips >>We hadden nooit gedacht dat onze tweede rondreis door West-Amerika nog mooier kon worden dan onze eerste road trip. Op deze website kan je het gedetailleerde reisverslag nalezen inclusief heel wat tips en informatie over onze route.

Dag 13 – Rit naar Vernal

Jackson Hole Lodge

Een dagje in de auto

Vandaag stond er alleen een autorit van 460 kilometer op de planning. Omdat we ook over kleine wegen reden deden we meer dan 6 uur (inclusief een lunch pauze van een uurtje) over deze route.

Jackson Hole parking

Jackson Hole Lodge

Er was alweer een stralend zonnetje toen we onze koffers in de Jeep aan het inladen waren.  Het zwembad lag er nog rustig bij.  Helaas moesten we vertrekken, want dit was het ideale weertje om te genieten van een frisse duik.

Jackson Hole Lodge zwembad

Mailbox

Onderweg kwamen we heel wat van deze ‘bosjes’ brievenbussen tegen.  Leuk om te zien.

Brievenbussen Amerika

Binnen 246 kilometer linksaf

Zodra we uit Jackson Hole waren moesten we volgens de GPS deze route gedurende 246 kilometer volgen en vervolgens linksaf slaan.  Gedurende enkele uren zagen we enkel dergelijke landschappen.

Route naar Vernal

Daniels Junction Foodmart

Gelukkig kwamen we onderweg één restaurant tegen, waar we heerlijk gegeten hebben!

Amerikaanse vlaggetjes

De laatste 150 kilometer reden we door een ander landschap en we naderden Utah.  De volgende staat die we tijdens onze rondrit gaan bezoeken. Morgen gaan we Dinosaur National Monument bezoeken tijdens onze rit naar Moab.

Route naar Vernal

Welcome to Utah

Tijdens het laatste stukje van onze route reden we over deze stuwdam.

Stuwdam Utah

Rond 5:35 PM waren we aan ons hotel.  Nog even het zwembad in met Nena, iets eten en vervolgens slapen.  Tot morgen!

Volg me
Laatste berichten van Frederik Maesen (alles zien)